10 խորհուրդ նիհարել ցանկացողներին - 26 Июля 2013 - :)
Հետաքրքիր Փաստեր Կիրակի, 22.01.2017, 02:41
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Հետաքրքիր Փաստեր

Երեխան արգանդում ողջ է մնացել` մոր մահանալուց հետո

[Անիմացիա]
Սեղմիր Класс

Գիտնականները ծխելու ցանկությունը կանխող պատվաստանյութ են հայտնաբերել

Երեխաներին սպանած մայրը ձեւացրել է, թե ինքնասպանության փորձ է կատարել

Ռոնալդուն ինքնաթիռ է ուղարկել իր սիրելիի հետևից

Կոնյակի պատմությունից

Ադրբեջանցի հակերը կոտրել է 3 հայկական կայք

Նոր մանրամասներ Մարկ Սաղաթելյանի եւ Գրիգոր Նազարյանի առողջական վիճակի մասին

Նոր մանրամասներ Աղավնաձորի սպանությունից. ամուսինը հարբած տուն է եկել ու փայտով ջարդել կնոջ գլուխը

Պոռնո դիտած 12-ամյա տղան ամիսներ շարունակ բռնաբարել է 9 -ամյա հարևանուհուն

Տրամադրությունը բարձրացնող մթերքներ

Հետևեք թռիչքի մեջ գտնվող բոլոր ինքնաթիռներին Օնլայն ռեժիմով

Ուշաթափվել է` ճանաչելով կնոջը պոռնոֆիլմում

Սեքս-ինդուստրիայի աշխատակիցների մուտքը Կանադա արգելել են

[Անիմացիա]
Սեղմիր Класс

Ամենագնացի միջից կրակել են «Կոմայգու» տրանսվեստիտների ուղղությամբ

«Եվրո-2012»-ի ամենագեղեցիկ երկրպագուն դեռ չի գտնվել (լուսանկարներ)

Գիտնականները սովորել են մտքեր կարդալ

Սեքսի տեւողությունը երբեմն խոչընդոտ է դառնում

Поиск

Главная » 2013 » Հուլիս » 26 » 10 խորհուրդ նիհարել ցանկացողներին
09:19
10 խորհուրդ նիհարել ցանկացողներին
10 խորհուրդ նիհարել ցանկացողներին

1.Ամեն օր սովորականից մեկ ժամ ավելի քնեք.այդպես Դուք կկարողանաք մեկ տարվա ընթացքում կորցնել 5-6 ավելորդ կիլոգրամ:

2.Օգտագործեք համեմունքներ՝ պղպեղ և այլն…Դա կնպաստի օրգանիզում նորմալ նյութափոխանակության:

3.Փոխեք Ձեր սովորույթները. հրաժարվեք սուրճից, որն օգտագործում եք մեծ բաժակով և քաղցրավենիքով: Փոխարենն օգտագործեք թեյ, որից կստանաք նույնքան կոֆեին, սակայն մեկ շաբաթվա ընթացքում 250 կալորիա պակաս կմտնի օրգանիզմ:

4.Սննդակարգն այնպես դասավորեք, որ լինեն 30 տոկոս սպիտակուցներ, 40 տոկոս ածխաջրեր, 30 տոսկոս ճարպեր:

5.Ափսեն լցրեք կեսը բանջարեղենով, մյուս կեսը` սպիտակուցներով և օսլայով հարուստ սննդով:

6.Ուտելուց 5 րոպե առաջ մտածեք` գուցե արդեն կերե՞լ եք: Փորձեք վերջում մի քանի գդալ թողնել ափսեի մեջ և լցնելուց էլ աշխատեք ավելի չափաբաժին չվերցնել:

7.Սնվելուց հետո շնչեք անանուխի բույրը. այդպես Դուք կխաբեք Ձեր համային ընկալիչներին: Անանուխի բույրն ազդանշաններ է հաղորդում ուղեղին՝ սնվելու գործընթացի ավարտի մասին:

8.Միշտ ձեռքի տակ ունենալով թուզ, նուշ, խնձոր կամ բուսական թեյ՝ մեղրով, կարող եք ուտել և այդպես հագեցնել քաղցը:

9.Թույլ տվեք Ձեզ լավ սովածանալ, երբեք հենց այնպես մի սնվեք, կերեք միայն այն դեպքում, երբ իրոք քաղցած եք:

10.Տանն ունեցեք կշեռք. տեսնելով՝ ավելորդ քաշը անհետանում է, Դուք կզգաք լրացուցիչ մոտիվացիա. չէ՞ որ Ձեր կրած դժվարություններն անտեղի չեն անցել: LADYNEWS.am

Slaq.am - Լրատվական աղբյուր
Просмотров: 739 | Добавил: Stepan | Рейтинг: 5.0/3
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Նկարներ

Copyright MyCorp © 2017