Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար - 11 Июня 2013 - :)
Հետաքրքիր Փաստեր Կիրակի, 04.12.2016, 06:54
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Հետաքրքիր Փաստեր

Հայերը սկսել են «ուղղությունը փոխել» դեպի էկզոտիկ երկրներ

Իսրայելցի նորապսակներն իրենց մեղարամիսը սկսել են աղբանոցում

Լեդի Գագան իր նոր կոմպոզիցիան նվիրել է արքայադուստր Դիանային

Չինարեն սովորելու համար օնլայն էրոտիկ դպրոց է բացվել (տեսանյութ)

Տղամարդու մարմնի ամենազգայուն կետը

Կրասնոդարում արտակարգ իրավիճակ է. զոհերի թիվը 99 է

Երեխան արգանդում ողջ է մնացել` մոր մահանալուց հետո

Իսկ դուք պատրաստ եք սեքսով չզբաղվելու դիմաց վճարել

Սեւանը դատարկում են` շինությունները փրկելու համար

Իսպանիա-Իտալիա՝ հուլիսի 1-ին

Ջրհեղեղ` ատոմակայանի հարեւանությամբ. ջուրը քշել է մի երեխայի, ում հետո մահացած են գտել

Մոդայիկ մայրիկը 50 հազար ֆունտ է ներդրել դստեր մեկամյակը կազմակերպելու համար

Եթե ուզում եք առողջ լինել, պարբերաբար խմեք. խորհուրդ կանանց

Երջանիկ ամուսնության գաղտնիքը. հետազոտություն

Գիտնականները բացահայտել են սիրո ու կրքի տարբերությունը մարդու ուղեղում

Հարձակվել է մանկապարտեզի վրա` կացինը ձեռքին

Եվրոպայի չեմպիոնը կրկին Իսպանիան է

Ջասթին Բիբերը` գարեջրի եւ Քիմ Քարդաշյանի մասին

Երբ կինը “խաղի մեջ է”, նրան այլեւս ետ չես պահի

Поиск

Главная » 2013 » Հունիս » 11 » Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար
09:38
Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար

Մեզանից շատերն աշնանը եւ ձմռանը չեն հետեւում սննդակարգին, իսկ տաք եղանակին հայտնաբերում են, որ ավելորդ քաշ են հավաքել: NEWS.am STYLE-ը դիմել է ֆիթնեսի մասնագետՆազենիին՝ անթերի կազմվածքի գաղտնիքներն իմանալու համար:

«Շատ կանայք բավարար ժամանակ չունեն ամեն առավոտ հատուկ վարժություններ անելու համար: Սակայն գոյություն ունի, այսպես կոչված, անտեսանելի մարմնամարզություն: Այն կարելի է անել ինչպես աշխատավայրում, այնպես էլ հեռուստացույցի առջեւ նստած:

Նախ հարկավոր է ձգել փորը եւ հնարավորինս երկար պահել այդ վիճակում: Եթե կանոնավոր կերպով կատարեք այդ վարժությունը՝ օրական 10-15 անգամ, որոշ ժամանակ անց կնկատեք, որ փորի մկաններն ավելի ձիգ են դարձել:

Այնուհետեւ մերսում ենք փորն աջից ձախ, հետո՝ հակառակ ուղղությամբ: Ձեռքերի շարժումները փոխում ենք ժամացույցի սլաքի ուղղությամբ: Այս վարժությունը նպաստում է որովայնի շրջանում արյան շրջանառությանը եւ օգնում ձգել այն:

Իսկ եթե ցանկանում եք տեսանելի արդյունքի հասնել կարճ ժամանակում, ապա, բացի անտեսանելի մարմնամարզությունից, պետք է իսկական վարժություններ կատարեք, ինչպես, օրինակ, սեղմում վարժությունը: Պառկեք հատակին, ձեռքերը դրեք ծոծրակին: Շնչելիս իրանը բարձրացրեք, արտաշնչելիս՝ իջեցրեք: Այս վարժությունն արեք օրական 30-40 անգամ»:

NEWS.am STYLE

Просмотров: 206 | Добавил: Stepan | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Նկարներ

Copyright MyCorp © 2016