Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար - 11 Июня 2013 - :)
Հետաքրքիր Փաստեր Суббота, 21.01.2017, 18:35
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Հետաքրքիր Փաստեր

Շերոն Սթոունի կրկնակի երիտասարդ սիրեկանը /լուսանկարներ/

Երեխան արգանդում ողջ է մնացել` մոր մահանալուց հետո

Անթալիայում ոստիկանությունն ընդհատել է հայազգի երաժշտի համերգը

Ինչպե՞ս եւ ե՞րբ կընտրվի «Մանկական Եվրատեսիլ-2012»-ում Հայաստանի մասնակիցը

Ի՞նչ չի կարելի ուտել հղիներին

Կրքոտ համբույրով կարելի է այրել 30 կալորիա

Կանանց եւ տղամարդկանց սեքսուալ ակտիվության գագաթնակետը կախված է եղանակից

Ռոնալդուն ինքնաթիռ է ուղարկել իր սիրելիի հետևից

[Անիմացիա]
Սեղմիր Класс

Կնոջ սեքսուալության սահմանները

Կանայք չեն ժամադրվում գործազուրկ տղամարդկանց հետ

Չինացի միլիարդատերը կույս հարսնացուի համար պատրաստ է 800 հազ դոլար ծախսել

Սկեսրայրը սպանել է հարսին, հետո ինքն իրեն

Կարմիր շրթներկով կնոջ համար տղամարդիկ պատրաստ են շռայլել

Կանայք սեքսում առավել ռիսկային են

Продовольственная вкус

Ռոբերտո Կառլոսից վեց ավտոմեքենա է առգրավվել

Երբ հանգցնում եք ննջասենյակի լույսը

Հարս-սկեսուր հարաբերությունների հիմնական սցենարները. հոգեբան

Поиск

Главная » 2013 » Հունիս » 11 » Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար
09:38
Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար

Մեզանից շատերն աշնանը եւ ձմռանը չեն հետեւում սննդակարգին, իսկ տաք եղանակին հայտնաբերում են, որ ավելորդ քաշ են հավաքել: NEWS.am STYLE-ը դիմել է ֆիթնեսի մասնագետՆազենիին՝ անթերի կազմվածքի գաղտնիքներն իմանալու համար:

«Շատ կանայք բավարար ժամանակ չունեն ամեն առավոտ հատուկ վարժություններ անելու համար: Սակայն գոյություն ունի, այսպես կոչված, անտեսանելի մարմնամարզություն: Այն կարելի է անել ինչպես աշխատավայրում, այնպես էլ հեռուստացույցի առջեւ նստած:

Նախ հարկավոր է ձգել փորը եւ հնարավորինս երկար պահել այդ վիճակում: Եթե կանոնավոր կերպով կատարեք այդ վարժությունը՝ օրական 10-15 անգամ, որոշ ժամանակ անց կնկատեք, որ փորի մկաններն ավելի ձիգ են դարձել:

Այնուհետեւ մերսում ենք փորն աջից ձախ, հետո՝ հակառակ ուղղությամբ: Ձեռքերի շարժումները փոխում ենք ժամացույցի սլաքի ուղղությամբ: Այս վարժությունը նպաստում է որովայնի շրջանում արյան շրջանառությանը եւ օգնում ձգել այն:

Իսկ եթե ցանկանում եք տեսանելի արդյունքի հասնել կարճ ժամանակում, ապա, բացի անտեսանելի մարմնամարզությունից, պետք է իսկական վարժություններ կատարեք, ինչպես, օրինակ, սեղմում վարժությունը: Պառկեք հատակին, ձեռքերը դրեք ծոծրակին: Շնչելիս իրանը բարձրացրեք, արտաշնչելիս՝ իջեցրեք: Այս վարժությունն արեք օրական 30-40 անգամ»:

NEWS.am STYLE

Просмотров: 208 | Добавил: Stepan | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Նկարներ

Copyright MyCorp © 2017