Հետաքրքիր Փաստեր Կիրակի, 17.12.2017, 09:07
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Հետաքրքիր Փաստեր

Ստամբուլի քաղաքապետարանի աշխատակիցները մահակներով դաժանորեն ծեծել են հային

Կանայք վայելում են իրենց կյանքի ամենալավ սեքսը 28 տարեկանում, տղամարդիկ՝ 33

ԻՐԱԿԱՆ ԿԱԴՐԵՐ. Հանցագործները գնդակահարում են ...(ՎԻԴԵՈ)

Ինչպես իմանալ, որ դավաճում է. 5 նախանշաններ

Ջասթին Բիբերը` գարեջրի եւ Քիմ Քարդաշյանի մասին

Լոռիում 23 կով է կայծակնահար եղել

[Անիմացիա]
Что вы ожидаете

[Անիմացիա]
Անհաջող Թռիչք 2

Շիկահերների դարաշրջանն անցել է

Բրիտանացի տղամարդը հաջող ծննդաբերել է

Դիետա` տղամարդկանց պոտենցիայի համար

Կնոջ սեքսուալության սահմանները

Կանանց եւ տղամարդկանց սեքսուալ ակտիվության գագաթնակետը կախված է եղանակից

Նիկոտինի դեմ գեների միջոցով պայքարող գիտնականները ցանկանում են պայքարել ծխելու վտանգների դեմ

Ինչո՞ւ են կանայք ավելի բարոյական, քան տղամարդիկ. հետազոտություն

[Անիմացիա]
Սեղմիր Класс

Կանայք ավելի շատ են հակված ուժեղ գլխացավեր ունենալու «կանացի» գենի պատճառով

Անհաջող սիրային կապ. ինչպես հասկանալ

Ի՞նչ են թաքցնում Սիրուշոն և Ռիհաննան

Поиск

Главная » 2013 » Հունիս » 11 » Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար
09:38
Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար

Մեզանից շատերն աշնանը եւ ձմռանը չեն հետեւում սննդակարգին, իսկ տաք եղանակին հայտնաբերում են, որ ավելորդ քաշ են հավաքել: NEWS.am STYLE-ը դիմել է ֆիթնեսի մասնագետՆազենիին՝ անթերի կազմվածքի գաղտնիքներն իմանալու համար:

«Շատ կանայք բավարար ժամանակ չունեն ամեն առավոտ հատուկ վարժություններ անելու համար: Սակայն գոյություն ունի, այսպես կոչված, անտեսանելի մարմնամարզություն: Այն կարելի է անել ինչպես աշխատավայրում, այնպես էլ հեռուստացույցի առջեւ նստած:

Նախ հարկավոր է ձգել փորը եւ հնարավորինս երկար պահել այդ վիճակում: Եթե կանոնավոր կերպով կատարեք այդ վարժությունը՝ օրական 10-15 անգամ, որոշ ժամանակ անց կնկատեք, որ փորի մկաններն ավելի ձիգ են դարձել:

Այնուհետեւ մերսում ենք փորն աջից ձախ, հետո՝ հակառակ ուղղությամբ: Ձեռքերի շարժումները փոխում ենք ժամացույցի սլաքի ուղղությամբ: Այս վարժությունը նպաստում է որովայնի շրջանում արյան շրջանառությանը եւ օգնում ձգել այն:

Իսկ եթե ցանկանում եք տեսանելի արդյունքի հասնել կարճ ժամանակում, ապա, բացի անտեսանելի մարմնամարզությունից, պետք է իսկական վարժություններ կատարեք, ինչպես, օրինակ, սեղմում վարժությունը: Պառկեք հատակին, ձեռքերը դրեք ծոծրակին: Շնչելիս իրանը բարձրացրեք, արտաշնչելիս՝ իջեցրեք: Այս վարժությունն արեք օրական 30-40 անգամ»:

NEWS.am STYLE

Просмотров: 232 | Добавил: Stepan | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Նկարներ

Copyright MyCorp © 2017