Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար - 11 Июня 2013 - :)
Հետաքրքիր Փաստեր Չորեքշաբթի, 22.02.2017, 04:40
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Հետաքրքիր Փաստեր

Մեսին հանգստանում է Մայամիում

Կորոլյովան ու Տարզանը հիմա էլ դատական գործ են բացել.4 մլն ռուբլի են ուզում /լուսանկար/

Նոր մանրամասներ Մարկ Սաղաթելյանի եւ Գրիգոր Նազարյանի առողջական վիճակի մասին

Աճպարարին հոսպիալացրել են վտանգավոր հնարքի ձախողման արդյունքում

Ջոլին եւ Փիթը ներկա չեն եղել սեփական հարսանիքին

Բեյոնսեի դուստրը պատվավոր քաղաքացու կոչման է արժանացել

Երկնագույն լողազգեստ նախընտրող աստղերը /ֆոտո/

Հայ կանանց խնդիրները սեքսում

Եվրոպայի չեմպիոնը կրկին Իսպանիան է

Հոլիվոիդյան ամենագեղեցիկ սիրո պատմություններից մեկն ավարտվեց

Ինչպե՞ս եւ ե՞րբ կընտրվի «Մանկական Եվրատեսիլ-2012»-ում Հայաստանի մասնակիցը

Վաղ սեռական կյանքը նաեւ բացասական կողմեր ունի

Տղամարդու մարմնի ամենազգայուն կետը

Երեխաներին սպանած մայրը ձեւացրել է, թե ինքնասպանության փորձ է կատարել

Աշխարհի ամենասարսափելի լողավազանը (լուսանկարներ)

Հայաստանը՝ ՍԵՌԱԿԱՆ ԹՐԱՖԻՔԻՆԳԻ ենթակա կանանց ԱՂԲՅՈՒՐ

Բեյոնսեն, Քիմ Քարդաշյանը, Մրայա Քերին, Ջեյ Զին, Քանյա Ուեսթը եւ մյուսները` “BET Awards 2012”-ին

Ավստրալուհին լողալով կանցնի Կուբայից Ֆլորիդա 50 ժամում

[Անիմացիա]
Անհաջող Թռիչք

Поиск

Главная » 2013 » Հունիս » 11 » Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար
09:38
Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար

Մեզանից շատերն աշնանը եւ ձմռանը չեն հետեւում սննդակարգին, իսկ տաք եղանակին հայտնաբերում են, որ ավելորդ քաշ են հավաքել: NEWS.am STYLE-ը դիմել է ֆիթնեսի մասնագետՆազենիին՝ անթերի կազմվածքի գաղտնիքներն իմանալու համար:

«Շատ կանայք բավարար ժամանակ չունեն ամեն առավոտ հատուկ վարժություններ անելու համար: Սակայն գոյություն ունի, այսպես կոչված, անտեսանելի մարմնամարզություն: Այն կարելի է անել ինչպես աշխատավայրում, այնպես էլ հեռուստացույցի առջեւ նստած:

Նախ հարկավոր է ձգել փորը եւ հնարավորինս երկար պահել այդ վիճակում: Եթե կանոնավոր կերպով կատարեք այդ վարժությունը՝ օրական 10-15 անգամ, որոշ ժամանակ անց կնկատեք, որ փորի մկաններն ավելի ձիգ են դարձել:

Այնուհետեւ մերսում ենք փորն աջից ձախ, հետո՝ հակառակ ուղղությամբ: Ձեռքերի շարժումները փոխում ենք ժամացույցի սլաքի ուղղությամբ: Այս վարժությունը նպաստում է որովայնի շրջանում արյան շրջանառությանը եւ օգնում ձգել այն:

Իսկ եթե ցանկանում եք տեսանելի արդյունքի հասնել կարճ ժամանակում, ապա, բացի անտեսանելի մարմնամարզությունից, պետք է իսկական վարժություններ կատարեք, ինչպես, օրինակ, սեղմում վարժությունը: Պառկեք հատակին, ձեռքերը դրեք ծոծրակին: Շնչելիս իրանը բարձրացրեք, արտաշնչելիս՝ իջեցրեք: Այս վարժությունն արեք օրական 30-40 անգամ»:

NEWS.am STYLE

Просмотров: 211 | Добавил: Stepan | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Նկարներ

Copyright MyCorp © 2017