Հետաքրքիր Փաստեր Չորեքշաբթի, 16.10.2019, 08:11
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Հետաքրքիր Փաստեր

Հարձակվել է մանկապարտեզի վրա` կացինը ձեռքին

Ռեստորանի տիրուհին մահացել է այն բանից հետո, երբ իր հաստատությունում նախաճաշել է Օբաման

Արդյո՞ք մարդիկ ունակ են ընկերության հակառակ սեռի հետ

Ի՞նչ են թաքցնում Սիրուշոն և Ռիհաննան

Օրական երկու բաժակ գինին կբարելավի ձեր կյանքը

Ինչպե՞ս խուսափել միայնակությունից

Միշոն ու ՀՏ Հայկոն հաշտվել են

«ԱրմենՏել»-ի բաժանորդները, գտնվելով ռոումինգում ցանկացած երկրում, կարող են ստանալ անվճար զանգեր

[Իրական կադրեր (ՎԻԴԵՈ)]
Փողոցում քայլող մերկ աղջիկներին վարչական կալանքի են ենթարկել /վիդեո/

Վախը դանդաղեցնում է ծննդաբերության գործընթացը

Սոցկայքերում շփվելն ավելի լավ է, քան սե՞քսը

Իսրայելցի նորապսակներն իրենց մեղարամիսը սկսել են աղբանոցում

Լավագույն քաղաքը տղամարդկանց համար

[Անիմացիա]
Սեղմիր Класс

Որո՞նք են ամենասեքսուալ մասնագիտությունները

Մոդայիկ մայրիկը 50 հազար ֆունտ է ներդրել դստեր մեկամյակը կազմակերպելու համար

Մեկ շաբաթվա արձակուրդը գրեթե անօգուտ է. հետազոտություն

Ամերիկուհուն չեն ցանկացել թողնել ինքնաթիռ նստել կիսամերկ կրծքերի պատճառով

Տավուշի մարզի Ներքին Ծաղկավան համայնքի ճանապարհը սողանքից մեկ տարի անց նույն վիճակում է (ֆոտո)

Поиск

Главная » 2012 » Հունիս » 20 » «Անծանոթը» հանրապետությունում սերիալների առաջատարն է ցուցադրության հենց առաջին օրից. «Շանթ» ՀԸ PR մենեջեր
10:33
«Անծանոթը» հանրապետությունում սերիալների առաջատարն է ցուցադրության հենց առաջին օրից. «Շանթ» ՀԸ PR մենեջեր

«Շանթ» հեռուստաընկերությամբ հեռարձակվող «Անծանոթը» հեռուստասերիալն իր վարկանիշով գերազանցում է միաժամանակ ցուցադրվող բոլոր հաղորդումներին` նույնիսկ Եվորպայի ֆուտբոլային առաջնությանը»,- Tert.am-ի հետ զրույցում փաստում է «Շանթ» հեռուստաընկերության PR մենեջեր Լիանա Մարտիրոսյանը և թողնում ինքնուրույն գլխի ընկնել, թե ում կարող էր պետք գալ «Անծանոթի» շուրջ նման հակաքարոզչություն ծավալելը՝ շեշտը դնելով թուրքական հեռուստասերիալի կրկնօրինակության վրա:




Լիանա Մարտիրոսյանը նկատում է, որ այսօր արդեն հասարակության մոտ նախնական ձևավորված թյուր կարծիքը փոխվել է, ինչն ըստ նրա՝ երևում է սոցիալական ցանցերում թեմայի շուրջ ծավալվող մեկնաբանություններից: «Երբ Շանթ ՀԸ-ն պարզաբանումներ տարածեց խնդրի հետ կապված, մարդիկ սկսեցին մտածել և ոչ միայն կուրորեն հավատալ ակտիվ վարվող հակաքարոզչությանը»,-ասաց նա:




«Շանթ» ՀԸ PR պատասխանատուի խոսքերով՝ խնդրի շուրջ լավագույնս պարզաբանում ներկայացվեց հենց «Շանթ» հեռուստաընկերության Կիրակնօրյա Հորիզոնի վերջին թողարկման ժամանակ: Անդրադառնալով մրցակցության, հեռուստաարտադրանքի վարկանիշի, միջազգային նախագծերի ու դրանց ուղեցույցի թեմաներին՝ Կիրակնօրյա Հորիզոնը տվեց սպառիչ պատասխաններ:




«Շանթը» կրկին անգամ փաստում է, որ «Անծանոթը» սերիալը «Կոմս Մոնտե Քրիստո» միջազգային ձևաչափի հայկականացումն է, որից օգտվել են բազմաթիվ երկրներ, այդ թվում նաև Թուրքիան: Այնուհետև նշում է, որ ինչպես միջազգային մյուս նախագծերի դեպքում, որոնք ձեռք բերելու բավական հաջող փորձեր «Շանթն» ունի՝ «Ով է ուզում դառնալ միլիոնատեր» «Հայ Սուպերսթար», «My name is...», «X factor», «Պարի՛ր թե կարող ես», «Պարահանդես» և այլն, սերիալի դեպքում էլ, նախագծերի օրինական ձեռք բերողը պարտավոր է պահպանել ներկայացված ուղեցույցը: Ցանկացած նախագիծ հաջողված է ճիշտ ձևով տեղայնացվելու պարագայում:



Միջազգային ձևաչափեր գնում և վաճառում են բոլոր քիչ թե շատ զարգացած երկրները:
Նյութում օրինակ՝ Ժուռնալիստիկայի միությունների միջազգային կոնֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Աշոտ Ջազոյանը նշում է, որ ռուսական հեռուստատեսությունում զուտ ռուսական երկու ֆորմատ կա` առաջինը «Ուրախների և հնարամիտների» ֆորմատն է և մյուսը «Ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ » նախագիծը: «Մնացածը կամ մասամբ, կամ ամբողջությամբ փոխանցված ձևաչափեր են: Ժամանակակից ձևաչափերի առկայությունը թելադրում է, որ դրանք պետք է նորմալ ընդունվեն»,- ասել է Ջազոյանը:



Ի դեպ, նախագծեր ներմուծելու և արտահանելու պրակտիկայում Շանթը նաև հպարտանալու առիթ ունի. Հայաստանում նկարահանված բոլորին հայտնի «Որոգայթ» հեռուստասերիալը հայտնի ռուսական «Central Partnership» ընկերությունը գնել է իրենցից:

 


Անծանոթը ֆիլմի սցենարիստ Էդուրադ Զորիկյանն անդրադառնում է սերիալի վարկանիշին՝ փաստելով, որ միայն ինետրնետում յուրաքանչյուր սերիան ունի մինչև 150 հազ. դիտում: Շարունակելով ներկայացնել սերիալի գրանցած հաջողությունները՝ նշվում է, որ մեկնարկից մինչ օրս դիտողների 26%-ն ունի բարձրագույն կրթություն, այն դեպքում երբ առհասարկ ըստ վիճակագրության՝ Երևանում ԲՈՒՀ ավարտվածների թիվը հենց 26 % է, իսկ այս ժանրում ԲՈՒՀ ավարտված հեռուստադիտողների թիվը չի գերազանցել 19%-ը:



Հեռուստաըներությունն ի հակակշիռ վարկաբեկելու փորձ անողներին՝ վերջում շեշտում է, «Անծանոթը» հանրապետական մասշտաբով սերիալների առաջին տասնյակում առաջատարն է ցուցադրության հենց առաջին օրից, ինչն աննախադեպ է»:

Լուրեր Հայաստանից - Թերթ.am

Просмотров: 833 | Добавил: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Նկարներ

Copyright MyCorp © 2019