Հետաքրքիր Փաստեր Երեքշաբթի, 24.06.2025, 16:15
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Հետաքրքիր Փաստեր

Մեծ հեռուստացույցները համախմբում են ընտանիքը

Սկեսուրի կողմից ծեծված հարսը 17 միլիոն դրամի փոխհատուցում է ուզում

[Անիմացիա]
Кто с нами? пусть жмут клас!!!

Մասնագիտություններ, որոնք գիրացնում են

[Անիմացիա]
Սեղմիր Класс

Քարդաշյանը` լողազգեստով (ֆոտո)

Երբ հանգցնում եք ննջասենյակի լույսը

Աշխարհի ամենասեքսուալ բուսակերները` ըստ “PETA”-ի /ֆոտո/

Քոբուլեթիում վթարից հայ ամուսիններ են զոհվել

Լոռիում 23 կով է կայծակնահար եղել

Ադրբեջանցի երկու զինվոր պայթել է ականի վրա

25 աղջկական արարք, որ մոռանալ չի կարելի

2012թ. ամենաթանկ հյուրանոցները

Մարդու գլխին աճում է 90000-150000 մազ:

Աստղերը` հղիության շրջանում (ՖՈՏՈ)

Տղամարդիկ սեռական հարաբերությունների համար նախընտրում են գինովցած ու հիմար կանանց. հետազոտություն

Թոմ Կրուզը ցանկանում է “փրկել” իր վարկանիշը` խուսափելով աղմուկից

Ավտովթար Բերդ-Պառավաքար ճանապարհին. կա զոհ

Ամաչկոտությունը հաղթահարելու 5 տարբերակ

Поиск

Главная » 2012 » Декабрь » 1 » Կնոջ բույրը «պատմում» է նրա մասին
19:41
Կնոջ բույրը «պատմում» է նրա մասին
Հոգեբանները պնդում են, որ մեր կիրքը որոշակի տեսակի բույրերի հանդեպ կախված է մեր բնավորությունից:

Վանիլ.  Վանիլի ավանդական նուրբ բույրը բոլորովին էլ ձանձրալի աղջիկների համար չէ: Հենց այս բույրն են ընտրում  ակտիվ, վառ և ուժեղ լեդիները: Նրանք, ովքեր հաստատ կարիք չունեն ինքնահաստատվելու արտահայտիչ բույրի միջոցով:

Արևելյան բույրեր.  Քաղցր բույրերի սիրահարները ցանկալի լինելու անզուսպ ձգտում ունեն: Նրանք ձգտում են մոտ և ամուր հարաբերություններ հաստատել ամբողջ կյանքի համար:

Ծաղիկ. Այսպիսի բույրեր ընտրում են կանացի, անկախ, ինքնավստահ և միաժամանակ նրբանկատ աղջիկները:

Թարմ, միաժամանակ սուր բույրեր. Այսպիսի բույրը հաստատ նպատակասլաց և հավակնոտ աղջիկների համար է:

Մրգային. Այս խմբի բույրեր ընտրում են ուրախ, կոկետ, բայց հանգիստ բնավորությամբ  աղջիկները:

 Աղբյուր` LADYNEWS.am
Просмотров: 651 | Добавил: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Նկարներ

Copyright MyCorp © 2025