Հետաքրքիր Փաստեր Կիրակի, 15.09.2019, 09:01
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Հետաքրքիր Փաստեր

Մեկ շաբաթվա արձակուրդը գրեթե անօգուտ է. հետազոտություն

Արժե՞ արդյոք խոսել սեքսից հետո

«Անծանոթը» հանրապետությունում սերիալների առաջատարն է ցուցադրության հենց առաջին օրից. «Շանթ» ՀԸ PR մենեջեր

Ռիհաննան իրեն համասեռամոլ է հայտարարել/տեսանյութ, լուսանկարներ/

Նոր Խարբերդում քրոջը դանակի 20 հարվածով սպանած եղբայրը հայտնաբերվել է

Մանկատնից փախել է 15-ամյա հղի սանուհին

Ուշաթափվել է` ճանաչելով կնոջը պոռնոֆիլմում

Իսպանիա-Իտալիա՝ հուլիսի 1-ին

Հոլիվուդյան աստղ Մեգան Ֆոկսը երկրպագուներին ուրախացրել է` համացանցում տեղադրելով երիտասարդ տարիների լուսանկարները: Նա խոստովանել է` դեռահաս

Կրքոտ համբույրով կարելի է այրել 30 կալորիա

Մարդու գլխին աճում է 90000-150000 մազ:

иди на ….. . Վահրամ Սահակյանը հայհոյեց

Ավտոմեքենան դարձել է կենդանաբանական այգու բնակիչ

Փողոցում ժպտալը կարող է դրական ազդեցություն ունենալ շրջապատում գտնվող մարդկանց վրա

Լեդի Գագան ցույց է տվել «մսե զգեստապահարանը» (լուսանկարներ)

Նիկոտինի դեմ գեների միջոցով պայքարող գիտնականները ցանկանում են պայքարել ծխելու վտանգների դեմ

Բեռնատարը մխրճվել է բենզալցակայանի մեջ

“Ուրոլոգ”-ը չպետք է թարգմանվի “միզաբան”, իսկ “սեքս”-ը` “հաճույքաճխտիք”

[Իրական կադրեր (ՎԻԴԵՈ)]
Վարդան Ասլանյանի ''հերոսությունը'' Կալիֆորնիայում (վիդեո)

Поиск

Главная » 2013 » Հունիս » 11 » Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար
09:38
Մարմինը պատրաստում ենք լողափային սեզոնին. մարմնամարզություն փորի համար

Մեզանից շատերն աշնանը եւ ձմռանը չեն հետեւում սննդակարգին, իսկ տաք եղանակին հայտնաբերում են, որ ավելորդ քաշ են հավաքել: NEWS.am STYLE-ը դիմել է ֆիթնեսի մասնագետՆազենիին՝ անթերի կազմվածքի գաղտնիքներն իմանալու համար:

«Շատ կանայք բավարար ժամանակ չունեն ամեն առավոտ հատուկ վարժություններ անելու համար: Սակայն գոյություն ունի, այսպես կոչված, անտեսանելի մարմնամարզություն: Այն կարելի է անել ինչպես աշխատավայրում, այնպես էլ հեռուստացույցի առջեւ նստած:

Նախ հարկավոր է ձգել փորը եւ հնարավորինս երկար պահել այդ վիճակում: Եթե կանոնավոր կերպով կատարեք այդ վարժությունը՝ օրական 10-15 անգամ, որոշ ժամանակ անց կնկատեք, որ փորի մկաններն ավելի ձիգ են դարձել:

Այնուհետեւ մերսում ենք փորն աջից ձախ, հետո՝ հակառակ ուղղությամբ: Ձեռքերի շարժումները փոխում ենք ժամացույցի սլաքի ուղղությամբ: Այս վարժությունը նպաստում է որովայնի շրջանում արյան շրջանառությանը եւ օգնում ձգել այն:

Իսկ եթե ցանկանում եք տեսանելի արդյունքի հասնել կարճ ժամանակում, ապա, բացի անտեսանելի մարմնամարզությունից, պետք է իսկական վարժություններ կատարեք, ինչպես, օրինակ, սեղմում վարժությունը: Պառկեք հատակին, ձեռքերը դրեք ծոծրակին: Շնչելիս իրանը բարձրացրեք, արտաշնչելիս՝ իջեցրեք: Այս վարժությունն արեք օրական 30-40 անգամ»:

NEWS.am STYLE

Просмотров: 302 | Добавил: Stepan | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Նկարներ

Copyright MyCorp © 2019