Հետաքրքիր Փաստեր Пятница, 23.08.2019, 20:50
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Հետաքրքիր Փաստեր

ՎԱՆԱՁՈՐԸ Սովետական Միության ժամանակ Video

Գեղեցկուհիները տղամարդկանց իմպոտենցիայի են հասցնում

[Անիմացիա]
Սեղմիր Класс

«Ժողովուրդ». 21-ամյա Սուսաննայի ինքնասպանության պատճառը եղել է հղիությունը

Սեքսի համար կարեւոր վիտամինները

95 տարեկանում մահացել է ամերիկացի օսկարակիր Էռնեստ Բորգնայնը

Համբույրի 9 կանոնները

Սեքսուալությունն աճում է տարիքին զուգահեռ

Անգամ 60 տարեկանում ծխելուց հրաժարվելը կարող է երկարացնել կյանքը

Հարս-սկեսուր հարաբերությունների հիմնական սցենարները. հոգեբան

Կուդրյավցեւան խոսել է Ռուդկովսկայայի հղիության մասին

Աննա Զավալսկայան համբուրվել է անծանոթուհու հետ

Ինչպես է մաքրվում աշխարհի ամենաբարձր երկնաքերը

Մովսեսը շատ ջանքեր չի գործադրել, ճակատագիր էր. ԱՆԻ ԵՐԱՆՅԱՆ

Սքարլեթ Յոհանսոնը կմարմնավորի պոռնո լեգենդին /ֆոտո/

Յասիր Արաֆաթի հագուստի ու անձնական իրերի վրա հայտնաբերվել են պոլոնիումի հետքեր

Աճպարարին հոսպիալացրել են վտանգավոր հնարքի ձախողման արդյունքում

Տղամարդու մարմնի ամենազգայուն կետը

[Անիմացիա]
Սեղմիր Класс

Поиск

Главная » 2012 » Հունիս » 20 » Գեղեցիկ և մարզված ազդրեր. վարժություններ
10:43
Գեղեցիկ և մարզված ազդրեր. վարժություններ

Ազդրերի ավելորդ կիլոգրամները հաճախ իսկական գլխացավանք են կանանց համար: Մարմնի համաչափությունը միշտ էլ ցանկալի է: Կան վարժություններ, որոնք կօգնեն բավականին դյուրին և արագ կերպով հեռացնել անցանկալի ճարպերը ազդրերից: Նախ պետք է ուշադրություն դարձնել սննդակարգին: Պետք չէ անիմաստ ժամանակ ծախսել դիետաների վրա, պարզապես Ձեր սննդակարգում ներառեք առողջ սնունդ' հարուստ վիտամիններով' անյուղ ձուկ, մրգեր, բանջարեղեն, կաթնամթերք… Բացառեք կարտոֆիլը, պահածոները, մակարոնեղենը, գազավորված ըմպելիքնեըր, ալկոհոլը, հացամթերքը:
Նաեւ վարժությունները կօգնեն Ձեզ հեշտ ու արագ ազատվել ազդրերի ավելորդ ճարպերից:

 

 

 

1. Այս վարժությունը կձգի և կամրացնի ազդրերի ներսի հատվածի մկանները: Հաճախ մեր մարմնի հենց այդ մասն է չմարզված մնում, իսկ այդ մկանները պատասխանատու են մեր մարմնի համաչափ զարգացման համար:
Նստեք գետնին, բացեք ոտքերը ինչքան հնարավոր է լայն: Կրունկը գետնից չկտրելով' դեպի Ձեզ ձգեք թաթը: Ձեռքի ափերով կպեք հատակին' մեջքի ետևում: Կատարեք շնչառական վարժություն. Շունչ քաշեք քթով, լավ արտաշնչեք բերանով: Շունչը պահեք, գլուխը կախ գցեք և դեպի Ձեզ քաշեք որովայնը: Այնուհետև ձեռքերը բերեք առաջ, ափերով դրեք գետնին, բայց արդեն ոտքերի միջև ընկած հատվածում: Մեջքով առաջ եկեք, մի կտրեք ձեռքերը գետնից' հետզհետե ավելի առաջանալով: Մի փոքր մնացեք Ձեզ համար մաքսիմալ հեռավորության վրա: Հաշվեք մինչև ութը, շունչը թողեք, ընդունեք նախնական դիրքը: Կրկնեք 3 անգամ: Աստիճանաբար շատացրեք կրկնությունների թիվը:

 

 

 

2. Չկա ուրիշ վարջություն, որն այսքան նպաստի ազդրերի փոքրացմանը: Վարժությունը կատարելիս չմոռանաք ռիթմիկ երաժշտության և լավ տրամադրության մասին:
Ծնկի եկեք, ձեռքերով կպեք հատակին: Մեջքը պետք է զուգահեռ լինի հատակին: Ազատ շարժեք ոտքը' մինչև վերջ այն չուղղելով: Մոտ 30 անգամ թափահարեք, այնուհետև փոխեք ոտքը: Մաքսիմալ շատ օգտագործեք կոնքերի մկանները: Երբ վերջացնեք, նստեք ծնկների վրա' հետույքով կպչելով կրունկներին: Ձեռքերը պահեք ուղիղ' հատակին զուգահեռ: Փորձեք գլուխը հասցնել ծնկներին: Թուլացեք և քայլեք սենյակով:

 

 

3. Սա ամենահեշտ վարժություններից է: Կքանստում եք, բարձրանում, մեկ քայլ առաջ գնում և նորից նույնը: Սկզբի համար 5-10 անգամ կրկնեք: Մի երկու շաբաթից Դուք առանց դժվարության 50 անգամ կկրկնեք: Կարող եք շարժվել բոլորովին փոքր քայլերով:



http://ladynews.am/

Просмотров: 635 | Добавил: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Նկարներ

Copyright MyCorp © 2019